سفارش تبلیغ
صبا ویژن
کـــبـــوتــــر عشــــــــق

این روز ها گوشی های موبایل تلویزیون دار چینی به وفور در بازار یافت می شود و عده ی زیادی نیز این مدل گوشی ها را خریداری کرده اند. این گوشی ها با مارک های مختلفی نظیر TV Phone ، TV Mobile ، NEC و… وجود دارند. اگر شما نیز از سیم کارت های ایرانسل استفاده می کنید و دوست دارید که قابلیت GPRS (اینترنت روی تلفن همراه) را داشته باشید ، حتما متوجه عدم شناخت این قبیل گوشی ها با کد فعال سازی اتوماتیک شده اید.

در اینجا راهنمای کامل تنظیم این سرویس به صورت دستی را برای شما ذکر کرده ایم که به طور قطعی روی این قبیل گوشی ها جواب می دهد (راهنمای فعال سازی به صورت دستی در این مورد با سایر گوشی ها متفاوت است).

نویسنده : احمد محمد علیزاده


ادامه مطلب
نوشته شده در چهارشنبه 87/11/2ساعت 10:56 عصر توسط قاسم نظرات ( ) | |

شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که شارژ باطری تلفن همراهتون به اتمام رسیده و دسترسی به پریز برق برای شارژ تلفن همراه خود ندارید اما کاری پیش اومده و قصد دارید تا یک تماس کوتاه با تلفن همراهتون بگیرید .
در این مواقع چه می کنید ؟
به دنبال تلفن های همگانی می روید ؟ یا از کسی درخواست می کنید تا با تلفن همراه وی اقدام به برقراری تماس کوتاه خود کنید ؟
اگر از گوشی های سونی اریکسون استفاده می کنید ، ما پیشنهاد بهتری داریم …

 استفاده از ترفند مخفی ای که در تلفن های همراه سونی اریکسون موجود است ، قادرید تا هنگامی که حتی شارژ باطری تلفن همراه خود به اتمام رسیده باشد و حتی تلفن همراه شما روشن نیز نمی شود اقدام به روشن کردن تلفن همراه خود کنید و به اندازه یک یا دو تماس کوچک و اضطراری با آن برقرار کنید .
این ترفند در مواقع خطر و یا حادثه که احتیاج به اورژانس و یا پلیس داشته باشید و تلفن همراه شما نیز شارژ نداشته باشد بسیار حیاتی و کاربردی خواهد بود .


ادامه مطلب
نوشته شده در چهارشنبه 87/11/2ساعت 10:54 عصر توسط قاسم نظرات ( ) | |

تست گوشی های سونی اریکسون
برای تست کامل گوشی های سونی اریکسون کدی وجود دارد که به وسیله آن میتوان تمامی قسمت های گوشی را تست کرد .

این قسمت ها عبارتند از :
ال سی دی اصلی ( Main Display ) , ال سی دی خارجی ( External Display ) , ال ای دی های گوشی ( LED s ) , بلندگوی مکالمه گوشی ( Earphone ) , بلندگوی اصلی ( Speaker ) . میکروفن ( Microphone ) , رادیو ( Radio ) , تمام کلیدهای گوشی ( Key Board ) , تعداد بازشدن درب گوشی ( در مدلهای تاشو (Clame Flip ) , مدت زمان مکالمه از تاریخ ساخت ( Total Call Time ) , کد شناسایی ( IMEI ) , دوربین ( Camera ) , دوربین مکالمه تصویری ( F-Camera ) , چراغ دوربین ( Flash ) , مدل نرم افزارها , مدل گوشی , قفلهای سیم کارت , باندهای آنتن دهی , لرزاننده ( Vibrator ) , حافظه خارجی ( Memory Stick ) , ساعت استاندارد , خالی کردن فلاش Xenon ( در مدلها دارای این نوع فلاش ) , و غیره ...


ادامه مطلب
نوشته شده در چهارشنبه 87/11/2ساعت 10:53 عصر توسط قاسم نظرات ( ) | |

با توجه به طرحهای مختلف و مخفی ایرانسل و کدهای متنوع آن، حتماً تا به حال به این موضوع فکر می کردید که آیا راهی برای انتقال اعتبار از یک سیم کارت ایرانسل به سیم کارت دیگر ایرانسل وجود دارد ؟
ترفند مخفی ایرانسل: انتقال اعتبار از یک سیم کارت به یک سیم کارت دیگر !
با ترفندی که قصد معرفی آن را داریم قادرید تا تنها با ارسال یک پیام کوتاه ، مقدار اعتبار دلخواه خود را به سیم کارت ایرانسل دیگری انتقال دهید !
تصور کنید اعتبار سیم کارت اعتباریتان رو به پایان است و نیاز به شارژ سیم کارت دارید ، در حالی که دسترسی به کارت شارژ نیز ندارید .
در چنین مواقعی بهترین گزینه انتقال اعتبار دلخواه از سیم کارت دوستتان به سیم کارت شما است . کافی است با وی تماس بگیرید تا اعتبار دلخواه خود را برایتان ارسال کند …
برای این مظور کافی است ابتدا با سیم کارتی که قصد دارید تا از آن اعتبار بگیرید یک پیام کوتاه به صورت زیر و به شماره 1112 ارسال کنید.


ادامه مطلب
نوشته شده در چهارشنبه 87/11/2ساعت 10:53 عصر توسط قاسم نظرات ( ) | |

افزایش کیفیت ( ال سی دی ) های سونی اریکسون
اکثر دارندگان گوشی های SonyEricsson (از هر مدلی) هنگامی که تصویری را به پشت صفه ( Backgraund ) انتقال میدهند از کیفیت LCD گوشی خود رضایت کافی را ندارند و تقریبآ همیشه در مقایسه گوشی Sony Ericsson خود با گوشی های Nokia به خصوص مدلهایی دارای (LCD 16 M.Color)-ال سی دی- 16 میلیون تعداد رنگ از کیفیت و وضوح ال سی دی گوشی خود کاملآ نا امید میشوند و افسوس میخورند که چرا به دنبال Nokia های 16 میلیون رنگی نرفته اند .
در اینجا شما میخانید که چگونه میتوانید کیفیت ال سی دی Sony Ericsson خود را در حد Nokia های 16 میلیون رنگی برسانید ، شاید هم بهتر ، البته در برخی مدلهای SonyEricsson مثل k800i - k810i - w610i - k550i - p990i - w830i و ...  ولی شما میتوانید این کار را تقریبآ برای همه گوشی های SonyEricsson انجام دهید .


ادامه مطلب

نوشته شده در چهارشنبه 87/11/2ساعت 10:52 عصر توسط قاسم نظرات ( ) | |

کدهای مخفی موبایل (که اغلب با *# شروع شده و با # پایان میابند)

 

برای مشاهده متن کامل به ادامه مراجعه کنید


ادامه مطلب
نوشته شده در چهارشنبه 87/11/2ساعت 10:15 عصر توسط قاسم نظرات ( ) | |

چگونه موقع خرید گوشی های نوکیا مطمئن شویم که سرمان کلاه نرفته بدین منظور به نکات زیر به دقت توجه کنید.

شاهوار دات نت?- نوکیا محصول کشور فنلاند است. پس توجه کنید که حتما عبارت made in Finland در جعبه و روی گوشی قید شده باشد.
?-با زدن کد #??#* شماره سریال گوشی را از طریق صفحه نمایش گوشی مشاهده کنید. اولا این شماره باید با شماره روی جعبه و شماره روی خود گوشی مطابقت داشته باشد. دوما باید رقم هفتم و هشتم آن صفر باشد تا نشان دهنده این باشد که این گوشی در فنلاند تولید شده است.
?-کد #????#* را بزنید و مطمئن شوید ورژن گوشی بالای ? است.
?- از پشت گوشی جایی که سم کارت و یا مموری را قرار می دهید به رنگ برد گوشی توجه کنید. گوشی های اصلی دارای برد سبزرنگ تیره میباشند. در حالیکه که گوشی های غیر فنلاند رنگ سبز روشن دارند.

اما برای شناسایی باطری های اصل نوکیا نکات زیر را مدنظر قرار بدهید.

?- اول از همه باید شکل دو دست معروف نوکیا روی هولوگرام روی باطری باشد. صفحه زیر رو بینید
لینک صفحه
?- زاویه قرار گیری آرم نوکیا مهم است و باید مثل فیلم زیر باشد:
لینک صفحه
?- وقتی باتری رو به سمت بالا پایین چپ و راست حرکت بدهید باید نقاطی اطراف آرم نوکیا ظاهر می شنوند. برای فهم بهتر فیلم فلش زیر رو ببینید :
لینک صفحه
?- و در نهایت مطمئن ترین راه استفاده از کدی هست که روی باتری موجوده. اون قسمت سیاه رنگ روی هولوگرام رو پاک کنید. (دقیقا ماندد آنچه در کارتهای اینترنت هست و شما به قول معروف اون اسکرچ رو پاک میکنید.) یک کد ?? رقمی وجود داردهست. بعد از خود نوکیا اصل بودن یا تقلبی بودن را در این صفحه سوال کنید:
برداشتن اسکرچ


نوشته شده در جمعه 87/10/27ساعت 11:44 عصر توسط قاسم نظرات ( ) | |

*# ?? # Seriennummer/IMEI indicates (actually also a GSM is code - see further below)
——————————شاهوار دات نت

*# 0000 # SW version announcements (e.g. V3.42.1, 16-10-03, Nhl-10)
——————————

*# 2820 # Bluetooth (BT) device address indicate

xx # Directory quick access (xx = storage location and afterwards lozenge e.g. 24 #)
—————————————————

A/from key Short pressing for menu for switching between profiles

  • برای ادامه کدها فایل زیر را دانلود کنید.

لینک دانلود برنامه
برای دانلود، روی لینک بالا کلیک سمت راست نموده و Save Target As را بزنید.


نوشته شده در جمعه 87/10/27ساعت 11:43 عصر توسط قاسم نظرات ( ) | |

این نرم افزار از طریق بلوتوث می تونه دفتر تلفن و اس ام اس های فرد مقابل رو بخونه همچنین بدون اجازه طرف براش فایل بفرسته و حتی شماره شما رو داخل دفتر تلفنش قرار بده . شما می تونید لیست تماس هایی که فرد مقابل داشته رو هم ببینید و …
طریقه کار نرم افزار بلوور ?
قبل از ورود به برنامه باید بلوتوث خودتونو روشن کنید بعد وارد برنامه شوید ؛ تو ستینگ چند قسمت داره به ترتیب توضیخ میدم.
جنرال:هر سه گزینه رو تیک بزنید . برای قسمت پایین هم که معلومه تعداد گذارش های بهد از هک کرد کوشی ها رو معلوم می کنید
بلو باگ و هلومتو: تنظیمات این قسمت با قسمت هلومتو شبه هم هستن و با هم توضیخ می دم . گزینه اول مربوط میشه به اینکه بعد از شناسایی موبایلی که بلوتوثش روشنه نرم افزار اجازه اعمال تنظیمات بلوباگ یا بلومتو روی دستگاه طرف رو داشته باشه یا نه. گزینه بعد اگر انتخاب بشه نرم افزار شماره تلفن های طرف رو کش میره . گزینه سوم هم مربوط به کش رفتن اس ام اس هاست . گزینه چهارم در دفتر تلفن فرد مقابل شماره ای که از پیش مشخص شده را وارد می کند . گزینه پنجم و ششم هم به دردتون نمی خوره !! و اما فیلدهای پاین . اولین فیلد تعداد شماره تلفن هایی است که می خواهید کش بروید . فیلد دوم هم تعداد اس ام اس هاست . فیلد سوم و چهارم هم که مربوط میشه به اطلاعاتی که می خواهید در دفتر تلفن فرد مقابل وارد کنید . فقط یک نکته مهم می مونه . اونم اینکه همون طور که می دونید همه شماره تلفن های دفتر تلفن موبایل ( چه مربوط به شهری باشه و چه مربوط به یه موبایل دیگه ) اولشون کد داره یعنی باید صفر رو وارد کنید ؛ اما شما نمیتونید صفر رو وارد کنید و به جای صفر باید “??+” یا “??? رو وارد کنید . مثلا شماره من “???????????? باید به صورت “????????????+ ” یا “????????????? وارد شود.
بلواسنارف: گزینه اول مثل بلوباگ و هلومتو است . گزینه دوم کل دفتر تلفن رو با تمام جزئیات کش می ره . گزینه سوم اطلاعات تماس رو می دزده و گزینه آخر طبق اون نشانی فیلد پایین هر فایلی باشه رو از گوشی مقابل میدزده . البته شما فقط می تونید اطلاعات مربوط به حافظه تلفن رو ور دارید. البته آدرس فایل هایی که تو حافظهی تلفن هست رو باید توسط یه نرم افزار دیگه به دست بسارید ؛ چون اگه اشتباه آدرس رو وارد کنید هیچ فایلی رو به دست نمیارید .
مالفرمد اُبجکت: کار این قسمت هم که خیلی ساده هست و نیازی به توضیح نداره . این تنظیمات برای ارسال فایل بدون اجازه فرد مقابله.
برگردیم به منو اصلی برنامه ؛ همونطور که می دونید قسمت ریپورت مخصوص گزارش کار عملیات هکه و میگه که کدوم کارا انجام شد و کدوما انجام نشد . قسمت برید بلوور ? هم برای اینه که یک نسخه از نرم افزار رو برای یکی دیگه بفرستید.
و اما چه جوری هک کنید . اول فایند دیوایس رو انتخاب کنید . بعد از اینکه تمام موبایل هایی که بلوتوثشون روشن هست رو پیدا کردید یکی از اونا رو انتخاب کنید ؛ یک لیست باز میشه که از اونجا میتونید انتخاب کنید که کدامیک از مراحل بلو باگ ، هلومتو ، بلواسنارف و مالفرمد اُبجکت انجام بشه و سپس عملیات هک رو شروع می کنید.
البته این نرم افزار نمیتونه بعضی از گوشی هارو هک کنه و بعضی ها رو دست و پا شکسته هک می کنه . اونایی که نوکیا دارن خیلی راحت می تونن گوشی های سونی اریکسون رو هک کنن.

لینک صفحه دانلود
برای دانلود، روی لینک بالا کلیک سمت راست نموده و Save Target As را بزنید.


نوشته شده در جمعه 87/10/27ساعت 11:41 عصر توسط قاسم نظرات ( ) | |

مطمئنأ برای شما نیز پیش آمده که دوست داشته باشید گاهی اس ام اس شما به صورت ناشناس ارسال شود . در این هنگام چه می کنید ؟
خوب خیلی ها از سرویسهای سایتهای دیگر استفاده می کنند که اشکال این کار اینه که اولا معمولا می بایست این کار را از طریق اینترنت انجام دهید و ثانیا هزینه ارسال هر پیام کوتاه در این روش بسیار گرانتر از هزینه ارسال با موبایل است .
اما امروز ما ترفندی را به شما معرفی خواهیم کرد که این ترفند روشی را به شما معرفی میکند که میتوانید با استفاده از موبایل خود پیام کوتاه متنی SMS ارسال کنید به شکلی که شماره شما برای فرد مورد نظر نمایش پیدا نکند و کاملأ مخفی میمانید.
این ترفند خصوصیاتی دارد که باید گوشی فرستنده و دریافت کننده آن را دارا باشد. پیشنهاد میکنیم این ترفند را حدأقل یکبار تست کنید تا نتیجه را ببینید.

http://www.tuttoericsson.com/w800/w800.jpg

ابتدا به این نکات دقت کنید:
این ترفند تنها روی گوشی هایی قابل اجراست که قابلیتی به نام Email gateway را دارا باشند. گوشی هایی که این قابلیت رو دارند اکثرأ سونی اریکسون هستند همانند W800 , W810 , W550 ,K750 , K700 , S700 و … .
برای استفاده از این ترفند باید هر دو گوشی فرستنده و دریافت کننده قابلیت Email gateway را دارا باشند. پس پیش از هرکاری این موضوع رو یقین پیدا کنید.

اکنون همانند دستورالعمل زیر مراحل را طی کنید ، تنها ممکن است بسته به تنوع گوشی شما مقداری تغییرات وجود داشته باشد:
ابتدا از منوی اصلی وارد قسمت Messaging شوید. سپس به قسمت Settings رفته و به بخش Text Messaging وارد شوید. در قسمت بعد به Email gateway رفته و شماره فردی که میخواهید SMS را برایش ارسال کنید را وارد کرده و Add کنیم.
حالا به عقب بازگردید ، پس از وارد شده مجدد به بخش Messaging ، قسمت Write New را انتخاب کنید. Text Message را انتخاب کنید ، متن مورد نظر را تایپ نمایید و Continue را انتخاب کنید. اکنون گزینه اول یعنی Enter Email Address را انتخاب کرده و یک ایمیل دلخواه را وارد نمایید. (مثلا : test@shahvar.net) در پایان پیام را ارسال کنید.

اکنون فرد مورد نظر به هنگام دریافت پیام به جای شماره شما آدرس ایمیلی که وارد کردید را مشاهده خواهد کرد

اگه کمی فکر کنید به این نتیجه خواهید رسید که قادرید با استفاده از این ترفند به طور مثال آدرسی از شرکت مایکروسافت یا یاهو و یا …. بدهید و طرف مورد نظر رو سر کار بگذارید . (چون احتمالا فرد مورد نظر چنین تصور می کند که این SMS از طرف این شرکتها ارسال شده است ) و یا کلی فکر خفن دیگه که می تونید با استفاده از این ترفند به کار ببرید .


نوشته شده در جمعه 87/10/27ساعت 11:26 عصر توسط قاسم نظرات ( ) | |

   1   2      >

قالب وبلاگ : قالب وبلاگ

کد موسیقی برای وبلاگ