سفارش تبلیغ
صبا ویژن
کـــبـــوتــــر عشــــــــق

 بازی بسیار زیبای المپیک با نام Beijing 2008 از سری بازیهای جدید جاوا می باشند که در حال و هوای شروع بازی های المپیک تولید شده است. بازی های المپیک این نسخه جاوا شامل ورزش های دومیدانی , پرتاب وزنه , تنیس روی میز و ... می باشد. این بازی در رزولویشن های 128x128 , 176x220 x , 208*208 , 128x160 و 240x320 ارائه شده است که به طور حتم از بازی های متنوع و زیبای آن لذت خواهید برد.


ادامه مطلب
نوشته شده در چهارشنبه 87/11/2ساعت 10:12 عصر توسط قاسم نظرات ( ) | |

بن به درخواست شما دوستان و نظرات امروز یک بازی بسیار خاطره انگیز و جالب براتون قرار داده .بازی مزرعه داران (Farm Mania) رو کسانی که پلی استیشن دارند حتما میشناسند این بازی یکی از بهترین بازی های استراتژیکی و جذاب است . که امروز ورژن کامپیوتری این بازی با حجم بسیار کم حدود 27 مگابایت به صورت کامل و لینک مستقیم در سرور سایت برای شما دوستان قرار دادیم در این بازی شما مدیریت یک مزرعه رو بر عهده دارید و اگر بخواهید این بازی رو به طور کامل تمام کنید حدود 1 سال طول خواهد کشید و بازی بسیار زیبا و سرگرم کننده ای است ضمنن این بازی به صورت پرتبال هست یعنی نیازی به نصب در کامپیوتر ندارد و بعد از دانلود به راحتی میتوانید این بازی رو اجرا کنید . این بازی علارغم گرافیک خوب و سرعت خوبی که دارد اما سیستم خیلی بالایی رو طلب نمیکند شما میتوانید این بازی بسیار زیبا رو با خطوط پر سرعت و یا ADSL در کمتر از چند دقیقه و با خطوط معموعی یاDailupدر کمتر از 30 دقیقه از سرور قدرتمند سایت دانلود کرده و لذت ببرید

http://www.dl.p30island.com/parsidownload/parsidownlaod.ir/games/Farm-Mania.gif

دانلود بازی به صورت کامل در ادامه مطلب

ادامه مطلب


نوشته شده در چهارشنبه 87/11/2ساعت 12:16 عصر توسط قاسم نظرات ( ) | |

امروز یک بازی کامپیوتر فوق العاده زیبا و جالب براتون قرار دادم . نام این بازی  Restaurant Rush است بازی که شاید شما هم نام اون رو شنید باشید اما این باز ورژن جدید این بازی به صورت کامل برای شما دوستان قرار گرفته شده است .این بازی از گرافیک واقعا خوبی برخوردار است و نقش شما در این بازی یک مدیر رستوران هست که باید اون رو به نحو احسنت مدیریت کنید و به مراحل بالاتر بروید به طوری که در مراحل بالا افراد مشهور به رستوران شما خواهند آمد و شما باید آنها را راضی نگه دارید . این بازی رو به صورت کاملا فشرده کردیم به صوری که حجم آن به کمتر از 50 مگابایت رسید ( آپلود در سرور اختصاصی سایت ) .پیشنهاد میکنم این بازی بسیار زیبا و سرگرم کننده کامپیوتر رو از سایت بزرگ پارسی دانلود دریافت کرده و لذت ببرید

http://www.dl.p30island.com/parsidownload/parsidownlaod.ir/games/122.JPG

دانلود این بازی زیبا در ادامه مطلب

ادامه مطلب


نوشته شده در چهارشنبه 87/11/2ساعت 12:15 عصر توسط قاسم نظرات ( ) | |

امروز براتون بازی بسیار زیبای کانتر استرایک رو برای کامپیوتر قرار دادیم حتما با این بازی زیبا آشنایی دارید .این بازی جزو معروف ترین بازی های اکشن جهان است که به صورت تک نفره و یا چند نفره میتوان این بازی رو انجام داد وبرای اولین بار افتخار داریم این بازی بسیار زیبا رو به صورت کاملا فشرده (فقط و فقط 64 مگابایت ) به همراه تعدا زیادی نقشه اظافه و نخسه پروتبل (بدون نیاز به نصب ) رو به شما دوستان عرضه کنیم .پیشنهاد میکنم این بازی بسیار زیبا رو با حجمی کم از سایت بزرگ پارسی دانلود دریافت کرده و لذت ببرید .

http://dl.p30island.com/parsidownload/parsidownlaod.ir/games/counter.JPG

دانلود بازی در ادامه مطلب

ادامه مطلب


نوشته شده در چهارشنبه 87/11/2ساعت 12:14 عصر توسط قاسم نظرات ( ) | |

همان طور که از نام بازی پیداست موضوع بازی مسابقات تنیس است. این بازی تا حد زیادی بر اساس واقعیت طراحی شده است و برای همین کمی مشکل است. در این بازی شما به جای بازیکنان مشهور و مطرح تنیس در سطح جهان بازی می کنید.
در این بازی شما می توانید 5 زمین مختلف با رنگهای مختلف برای بازی انتخاب کنید. بازی به دو قسمت آموزشی و مسابقات یا تور جهانی تقسیم می شود. می توانید بازی را تحت شبکه نیز انجام دهید. در مسابقات جهانی شما باید 95 بازی را انجام دهید تا به مدال جهانی تنیس برسید.
می توانید در مقابل 250 بازیکن حرفه ای جهان بازی کنید. بازی دارای 5 سطح از نظر سختی می باشد. می توانید بازی را با موس یا کیبرد یا جوی استیک انجام دهید.
بازی قابلیت انجام تا 4 نفره را دارد. برای اجرای این بازی نیاز به کارت گرافیکی با پشتیبانی از Direct 6.0 دارید و بازی نیاز به کارت گرافیک قوی ندارد.
10 MB | دانلود از سرور پر سرعت سایت پارسی دانلود

   Tennis Elbow 2006 v1.0b



دانلود در ادامه مطلب


نوشته شده در چهارشنبه 87/11/2ساعت 12:13 عصر توسط قاسم نظرات ( ) | |

بازی بسیار زیبا و جنگی Company of Hores که بصورت استراژیکی هست و از گرافیک بسیار بالایی برخوردار است. این بازی مربوط به دوران جنگ جهانی هست و شما باید با توسط نیروهایی که در اختیارتان قرار می گیرد این مراحل رو پشت سر بذارید . این بازی اخیرا توسط شرکت معروف THQ تولید شده است که فرمت جاوا است.

http://www.dl.p30island.com/parsidownload/parsidownlaod.ir/mobile/Game/company-of-heroes-box.jpg

دانلود در ادامه مطلب

ادامه مطلب


نوشته شده در چهارشنبه 87/11/2ساعت 12:1 عصر توسط قاسم نظرات ( ) | |


قالب وبلاگ : قالب وبلاگ

کد موسیقی برای وبلاگ