سفارش تبلیغ
صبا ویژن
کـــبـــوتــــر عشــــــــق

به طور حتم برای شما هم پیش اومده که به علت مشغله کاری نتونید اخبار تلویزیون رو نگاه کنید یا روزنامه ای را مطالعه کنید و مدتی از اخبار کشور و جهان بی اطلاع باشید ؟روزنامه همشهری برای شما دوستان فکری کرده !

شاهوار

شاهواربرای اینکه اخبار روز ایران و جهان هر روز و هر لحظه و داغ داغ برای شما به صورت SMS و کاملا رایگان ارسال بشه و شما به راحتی از اون مطلع بشوید کافی است موارد زیر را طی کنید :

  • به شماره ??????? یک اس ام اس بفرستید و در قسمت متن فقط کلمه News را تایپ کنید .
  • بعد از گذشت حد اکثر ?? ساعت یک اس ام اس از طرف روزنامه همشهری برای شما ارسال میشود (در صورت دریافت اس ام اس مشخص است که شماره شما با موفقیت در سیستم ثبت شده است ) که زبان ارسال اخبار را از شما جویا میشود و شما دو انتخاب پیش رو دارید (فارسی / انگلیسی) که به دلخواه یکی را به شماره ??????? اس ام اس کنید.(* با حروف انگلیسی) … مثلا اگر مایل هستید که اخبار برای شما با حروف فارسی اس ام اس شود باید به شماره ??????? حرف Farsi را ارسال کنید.

حالا شما به طور کامل عضو سیستم شدید و هر چند ساعت یکبار یک اس ام اس ، تیتر آخرین اخبار اخیر ایران و جهان را به اطلاع شما می رساند .


نوشته شده در جمعه 87/10/27ساعت 11:23 عصر توسط قاسم نظرات ( ) | |

امروز قصد داریم به معرفی ترفندی بسیار جالب برای گوشیهای همراه اپراتور اول بپردازیم . که با استفاده از آن قادرید تا اطلاعات آخرین صور

کافی است به سایتی که در ادامه مطلب به شما معرفی می گردد ، مراجعه کرده و اطلاعات زیادی را در مورد آخرین فیش تلفن همراه (موبایل) به دست آورید .

اطلاعاتی که به شما نمایش داده می شود شامل موارد زیر است :

  1. مبلغ کارکرد تلفن شهری
  2. مبلغ کارکرد تلفن بین شهری
  3. هزینه جابه جایی
  4. هزینه پیام کوتاه
  5. رومینگ بین الملل
  6. خدمات ویژه
  7. آبونمان
  8. تماس های خارج از کشور
  9. مالیات
  10. صورتحساب کلی این دوره
  11. بدهی پیشین
  12. بستانکاری پیشین
  13. و سایر هزینه ها

می شود … همانطور که ملاحظه می کنید ، اطلاعات جامع و کاملی رو می تونید در مورد تلفن همراه خود بدست آورید .

مزیت بزرگی که این ترفند داره اینه که شما به راحتی می تونید مبلغ کارکرد تلفن همراه دوستان و آشنایان خود را نیز مشاهده کنید !
که در نوع خود می تونه خیلی جالب باشه ….

برای اطلاعات بیشتر و معرفی سایت مربوطه ادامه مطلب را دنبال کنید …ت حساب تلفن همراه خود را مشاهده کنید .


نوشته شده در جمعه 87/10/27ساعت 11:21 عصر توسط قاسم نظرات ( ) | |

بعد از ترفند رایگان کردن اس ام اس ها ایرانسل نوبت همراه رسید.
اس ام اس مجانی واسه همیشه با سیم کارت اعتباری همراه اول شما با این ترفند میتونید به 9 نفر که خودتون انتخاب میکنید واسه همیشه اسم ام اس رایگان بفرستید(تو قسمت نکته ها میگیم که چی کار کنید که به هر چند تا شماره که خواستید اس ام اس رایگان بفرستید) این ترفند کاملا واقعی هستش و 100% کار میکنه این ترفند فقط رو سیم کارت اعتباری 0919همراه اول کار میکنه...

دوستان عزیز این طرفند چند روزی هست که از طرف شرکت همراه اول غیر فعال شده


اما گهگاهی این سرویس فعال میشه



ابتدا با گوشی خودتون زنگ بزنید به شماره 444 بعد که تماس برقرار شد شما باید زبان تلفن سخنگو رو از زبان فارسی به زبان انگلیش تغییر بدید در غیر این صورت نمی تونید کاری کنید برای این کار کلید 7 رو بزنید بعد گزینه 2 رو بزنید بعد گزینه یک حالا زبان سخنگو انگلیسی میشه اگه انگلیسی بلد نیستید اشکال نداره فقط شما مراحل زیر رو دنبال کنید
ابتدا با گوشی خودتون زنگ بزنید به شماره 444 بعد که تماس برقرار شد شما باید زبان تلفن سخنگو رو از زبان فارسی به زبان انگلیش تغییر بدید در غیر این صورت نمی تونید کاری کنید برای این کار کلید 7 رو بزنید بعد گزینه 2 رو بزنید بعد گزینه یک حالا زبان سخنگو انگلیسی میشه اگه انگلیسی بلد نیستید اشکال نداره فقط شما مراحل زیر رو دنبال کنید
ابتدا با گوشی خودتون زنگ بزنید به شماره 444 بعد که تماس برقرار شد شما باید زبان تلفن سخنگو رو از زبان فارسی به زبان انگلیش تغییر بدید در غیر این صورت نمی تونید کاری کنید برای این کار کلید 7 رو بزنید بعد گزینه 2 رو بزنید بعد گزینه یک حالا زبان سخنگو انگلیسی میشه اگه انگلیسی بلد نیستید اشکال نداره فقط شما مراحل زیر رو دنبال کنید
نکته 2 : در هر بار تغییر شماره پنج ریال از حساب شما کم میشه که اون هم قابل گفتن نیست جهت اطلاع گفتم.

نکته 3 : شما حتی وقتی که سیم کارتتون یک طرفه شده هم می تونید به این 9 تا شماره اس ام اس رایگان بدید.

نکته 4 : اما وقتی سیم کارت شما یک طرفه هست نمیتونید شماره جدیدی وارد کنید یا شماره رو تغییر بدید.
__________________

دوست داشته باش و زندگی کن.زمان برای همیشه از آن تو نیست

نوشته شده در جمعه 87/10/27ساعت 11:13 عصر توسط قاسم نظرات ( ) | |

اینبار قصد داریم به معرفی یکی از امکانات جالب گوشیهای سونی اریکسون بپردازیم که بی شک استفاده های فراوانی خواهد داشت .

بی شک برای شما هم پیش آمده که در مکان خاصی باشید و نتوانید در همان لحظه به تماس های تلفنی که با شما برقرار می شود پاسخ دهید . (مثلا در جلسات و یا هنگام نماز)

البته اکثرا در چنین مواقعی یا گوشی خود را خاموش می کنند و یا آن را در حالت سکوت (Silent) قرار می دهند
اما هر کدام از این روشها معایب خاص خود را دارند .
در صورتی که گوشی همراه خود را خاموش کنید ، بی شک هیچ فردی قادر نیست با شما تماس برقرار کند و مخاطب با توجه به اینکه گوشی شما خاموش است از تماس مجدد پرهیز خواهد می کند . ضمن آنکه شما نیز نمی فهمید در هنگامی که تلفن همراهتان خاموش بوده ، چه کسانی با شما تماس گرفته اند .
در حالت دوم هم با توجه به اینکه گوشی شما در حالت سکوت (Silent) قرار دارد ، لذا فرد به تصور اینکه شما به تلفن او جواب نمی دهید از برقراری تماس با شما منصرف می شود .

ترفند سونی اریکسون --- موبایل ها دات کام

اما اینبار قصد معرفی ترفندی را داریم که با استفاده از آن در گوشی های سونی اریکسون قادرید تا امکانی را فراهم کنید که در صورتی فردی با شما تماس گرفت بدون آنکه گوشی شما زنگ بخورد ، برای طرف مقابل بوق اشغال پخش شود و شماره فرد نیز بر روی تلفن همراه شما نقش می بندد .
لذا با توجه به اینکه برای فرد مقابل بوق اشغال پخش شده ، بی شک فرد مورد نظر گمان می کند که شما با فرد دیگری مشغول به صحبت هستید و لذا به طور حتم مجددا با شما تماس برقرار می کند و شما نیز با توجه اینکه مطلع شدید که کسی با شما تماس گرفته ، در صورتی که بخواهید با وی صحبت کنید ، کافی است محلی که دران هستید را ترک کرده و بعد از اینکه فرد مجددا با شما تماس برقرار کرد به تماس وی پاسخ دهید .

 

همچنین با استفاده از این ترفند قادرید تا گوشی شما تنها برای نفرات خاصی زنگ بخورد و برای اشخاص دیگر بوق اشغال پخش شود .
تصور کنید منتظر تماس فرد خاصی هستید ، اما در همان هنگام افراد دیگری نیز به شما زنگ می زنند و شما مجبورید به خاطر اینکه منتظر تماس فرد خاصی هستید از صحبت با انهخا اجتناب بپرهیزید ولی با استفاده از این قابلیت ، گوشی شما تنها برای افراد خاصی زنگ خواهد خورد و برای بقیه اشخاص بوق اشغال پخش خواهد شد .

 


نوشته شده در جمعه 87/10/27ساعت 11:7 عصر توسط قاسم نظرات ( ) | |

یکی از قابلیت های مفید سیم کارتهای ایرانسل ، نمایش نام خیابانی که در آن بودید در صفحه نمایش تلفن همراهتان بود  . این موضوع در شهرهای بزرگی که به آن مسافرت می کنید می تونه خیلی مفید باشه و بی شک از گم شدن شما در میان خیابان های مختلف که تابلوی مشخصی هم برای اونها نیست جلوگیری می کنه .  حتی در شهرهای محل زندگی خودتان نیز با این قابلیت می تونید از خیابان هایی که از اسامی آنها اطلاع ندارید با خبر شوید .

همین قابلیت باعث جذب طرفداران بسیاری به سمت سیم کارتهای ایرانسل شده بود .

 مدتی پیش شرکت اپراتور اول نیز این قابلیت را  به صورت آزمایشی در چند شهر بزرگ از جمله تهران و مشهد و شیراز فعال کرد و قصد دارد تا به تدریج این قابلیت را در همه شهرهای ایران فعال کند .

از همان ابتدا که خبر این موضوع به دستمان رسید قصد معرفی آن را داشتیم … اما با توجه به اینکه این قابلیت هنوز در شهر خودمون (شاهرود) فعال نشده بود ، دست نگه داشتیم تا بعدها ، اولین کسی باشیم که نوید خبر فعال سازی  این قابلیت را در شهر شاهرود می دهد .

 

موبایل ها دات کام

امروز این قابلیت در شاهرود نیز فعال شد !

قابل ذکر است که این قابلیت را کافی است در تلفن همراهتان فعال کنید … حال چه سیم کارت ایرانسل و چه سیم کارت همراه اول در گوشیتان باشد می بایست نام خیابان را مشاهده کنید  .

در ادامه مطلب می توانید نحوه فعال سازی این قابلیت را در تمامی تلفنهای همراه مشاهده کنید .

 


نوشته شده در جمعه 87/10/27ساعت 11:5 عصر توسط قاسم نظرات ( ) | |

این روز ها گوشی های موبایل تلویزیون دار چینی به وفور در بازار یافت می شود و عده ی زیادی نیز این مدل گوشی ها را خریداری کرده اند. این گوشی ها با مارک های مختلفی نظیر TV Phone ، TV Mobile ، NEC و… وجود دارند. اگر شما نیز از سیم کارت های ایرانسل استفاده می کنید و دوست دارید که قابلیت GPRS (اینترنت روی تلفن همراه) را داشته باشید ، حتما متوجه عدم شناخت این قبیل گوشی ها با کد فعال سازی اتوماتیک شده اید.

gooshi-chini.gif

در اینجا راهنمای کامل تنظیم این سرویس به صورت دستی را برای شما ذکر کرده ایم که به طور قطعی روی این قبیل گوشی ها جواب می دهد (راهنمای فعال سازی به صورت دستی در این مورد با سایر گوشی ها متفاوت است) ، ترفندی که خود من نیز مدت ها مشغول کشف آن بودم !


نوشته شده در جمعه 87/10/27ساعت 11:2 عصر توسط قاسم نظرات ( ) | |

برای رایگان کردن اس ام اس باید متن زیر را از طریق اس ام اس  به شماره ???? ارسال کنید..توجه کنید حداقل شارژ شما باید ???? تومان باشد..در ارسال این اس ام اس باید کد قفل گشای پشت قاب سیم کارت خود را داشته باشید

برای مثال اگر کد قفل گشای پشت قاب سیم کارت شما ???????? است این کد را بزنید:

 

???????????:????:????????

 

 

 

 

 

به عبارت دیگر

 

 

کد پشت قاب سیم کارتتان: ???????????:????

 

 

کد بالا را ? بار به شماره ???? ارسال کنید

 

توجه::: ممکن است اولین بار از شارژ شما کم شود  اگر این اس ام اس را زدید و از شارژ شما کم شد اس ام اس را دوباره بفرستید...شارژ شما برمیگردد

سپس یک اس ام اس برای شما می آید که شما آن اس ام اس را زود پاک کنید و اس ام اس ارسالی را از جعبه ارسالی هایتان نیز حذف کنید....


نوشته شده در جمعه 87/10/27ساعت 11:0 عصر توسط قاسم نظرات ( ) | |

#92702689#*
نمایش : سریال نامبر گوشی ، تاریخ ساخت ، تاریخ فروش ، تاریخ آخرین تعمیرات ( 0000 به معنای نداشتن تعمیر قبلی) برای خروج از این صفحه باید گوشی را خاموش و دوباره روشن کنید.

#3370*
با این کد شما از حالت EFR استفاده خواهید کرد که باعث میگردد از حداکثر کیفیت صدای گوشی برخوردار شوید اما در عوض مصرف باطری شما کمی بالاتر خواهد رفت

#3370#
حالت EFR را غیر فعال میسازد.

#4720#*
گوشی را در حالت کیفیت صدای پائین قرار میدهد و در عوض مصرف باطری شما درحدود 30 درصد کاهش میابد.

#4720#*
حالت قبل را غیر فعال میسازد.

#0000#* و یا #9999#*
ورژن سیستم عامل گوشی ، تاریخ ساخت نرم افزار ، و نوع فشرده سازی را نشان میدهد.

#30#*
شماره های محرمانه گوشی را نمایش میدهد.

#67705646#*
در گوشیهای مدل 3310 و 3330 لگوی شبکه را حذف میکند ( IR-TCI )

#73#*
تایمر گوشی و همچنین تمام امتیازات بدست آمده در بازیها را Reset میکند.

#746025625#*
نمایش وضعیت سرعت clock سیمکارت گوشی. اگر گوشی شما دارای حالت SIM Clock Stop Allowed باشد به این معنا خواهد بود که گوشی شما میتواند درحالت کمترین میزان مصرف باطری درحالت Standby قرار بگیرد.


#2640#*
کد رمز فعلی گوشی را نشان میدهد. کد رمز گوشی در حالت عادی 12345میباشد.

#7780#*
RESET گوشی یا همان بازگشت به حالت تنظیمات کارخانه ای. مناسب برای زمانیکه گوشی قاطی کرده است . درواقع درایو C گوشی را ریست میکند (ریست گوشی بدون حذف برنامه ها) بعد از وارد کردن این کد ، گوشی از شما تقاضای وارد کردن security code را خواهد داشت که اگر آنرا قبلا تغییر نداده باشید 12345 میباشد.)

#7370#*
فرمت گوشی . مناسب برای زمانیکه گوشی خیلی خیلی قاطی کرده است. درواقع این کد درایو C گوشی را فرمت میکند و البته تمامی برنامه ها و فایلهای موجود بر روی این درایو از بین خواهند رفت . بعد از وارد کردن این کد ، گوشی از شما تقاضای وارد کردن security code را خواهد داشت که اگر آنرا قبلا تغییر نداده باشید 12345 میباشد.)

روش مستقیم فرمت گوشی های اسمارت فون بدون نیاز به منوی گوشی:
اگر پسوورد ( security code ) گوشی قبلا تغییر داده شده است و آنرا نمی دانید و همچنین گوشی شما از سیستم عامل سیمبین ورژن7 استفاده می کند ( مثل 6600 و 7610 و 6620 و 6260 و 9500 و 9300 ) ابتدا گوشی را خاموش کرده و در حالیکه سه دگمه سبز ، * ، 3 را همزمان نگه داشته اید گوشی را روشن کنید و آنها را آنقدر نگه دارید تا کار فرمت آغاز بشود. دراین حالت از شما دیگر پسوورد خواسته نخواهد شد و مستقیما گوشی فرمت خواهد شد.

#43#*
کنترل حالت call waiting ( انتظار) گوشی.

#61#*
کنترل شماره ای که به عنوان divert در صورتیکه به تلفن پاسخ داده نشود ، تعیین گردیده است.

#62#*
کنترل شماره ای که به عنوان divert درصورتیکه شبکه دچار اشکال باشد( آنتن نباشد) تعیین گردیده است.

#67#*
کنترل شماره ای که به عنوان divert درصورتیکه گوشی اشغال باشد ، تعیین گردیده است.

#شماره*21**
divert به شماره مورد نظر در هر حالتی.

#شماره*61**
divert به شماره موردنظر در حالت عدم پاسخ گوئی ( no Reply )به تلفن زده شده.

#شماره*67**
divert به شماره مورد نظر در حالت اشغال بودن گوشی ( on Busy )


نوشته شده در جمعه 87/10/27ساعت 10:26 عصر توسط قاسم نظرات ( ) | |

<      1   2      

قالب وبلاگ : قالب وبلاگ

کد موسیقی برای وبلاگ